A praktikus városi apróság a többi Subaru kisautóhoz hasonlóan csak Japánban lesz kapható, méghozzá a mai naptól. A Subaru Japánban mindig is kínált Kei osztályú kisautókat: ezek a maximum 660 köbcentis motorral készülő apróságok igen kedvező adózás alá esnek, így a szigetországban nagyon népszerűek, főképp a városi lakosság körében.
Az új Subaru Stella is ebbe a kategóriába tartozik, és elsősorban azoknak tervezték, akik autójuk hétköznap használhatóságára helyezi a hangsúlyt. A magas tetővonal, és a szögletes forma eleve nagy belső teret eredményez, és a külön-külön előre-hátra tologatható hátsó ülések, a csaknem derékszögig nyitható ajtók, illetve a számtalan rakodórekesz tovább fokozza a kisautó használati értékét.
A Subaru hagyományosan nem három, hanem négy hengerrel készíti saját 660 köbcents motorját, amely egyaránt létezik turbófeltöltővel és anélkül. A Stella mindkét motorral rendelhető, bár váltó csak egyféle van: egy i-CVT jelzésű fokozatmentes automata. A típusból évente mintegy 60 ezer példányt szeretnének eladni.