Először a márciusi Genfi Autószalonon láthattuk a későbbi
versenyautóról árulkodó 207 RCup koncepciót, május 16-án pedig már be
is röffentették a 207 Super 2000 motorját. Az autó azóta túl van a
kezdeti aszfaltos és murvás teszteken, és lassan felkészítik arra, hogy
nagy elődei, a 205 T16 és a háromszoros világbajnok 206 WRC nyomdokaiba
léphessen. Az autó tesztpilótái, Bryan Bouffier, Sebastian Lindholm és
Gilles Panizzi egyaránt elégedettek voltak a teljesítménnyel és a
vezethetőséggel. Bertrand Vallat, a projekt menedzsere elmondta, hogy
murván kezdték a tesztelést, és az ott tanúsított magas fokú
megbízhatóságot később aszfalton is megismételte az autó, de a
legnehezebb feladat, a pontos beállítások meghatározása még hátra van.
A Super 2000 elöl keresztben elhelyezett kétliteres
szívómotorjának maximális teljesítménye 280 LE, legnagyobb nyomatéka
250 Nm körül alakul, az EW 10 J4S kódjelű motor mind a négy kereket
hajtja a hatfokozatú szekvenciális váltón keresztül. Megállítását elöl
és hátul 300 mm átmérőjű, négydugattyús Brembo fékekre bízták, kivéve
aszfalton, ahol az első tárcsákat 355 mm-esekre cserélik. Murván 18,
míg aszfalton 15 colos kerekeket kap, és legalacsonyabb tömege is az
útfelületnek megfelelően változik; murván 1100, míg aszfaltos útra
beállítva 1150 kg-ot nyom a versenygép.