Visszahívás a Rolls-Royce-nál

2006.09.11. 16:12

Nem emlékszünk rá, hogy eddig előfordult volna hasonló a brit luxusmárkával. Nem arról van szó, hogy a Rollsok ne romolnának el, de a legenda szerint a cég korábban sokkal diszkrétebben intézte az ilyen típusú ügyeket. Ha baj volt, a helyszínre küldte a szervizcsapatot és egy csereautót, így a vásárlók nem elégedetlenkedtek. Így volt, vagy sem, most 77 szerencsétlen Phantom-tulajdonos szalajthatja a sofőrjét a szervizbe, hogy a hátsó lökhárító rögzítését megerősíttesse az autóján. Bár nem valószínű, hogy Magyarországon egy is akad a hibás autók közül – a legtöbb, szám szerint 32 példány Észak-Amerika útjait koptatja –, biztos nem ártunk vele, ha eláruljuk, hogy a visszahívás csak a 2006 első negyedévében gyártott példányokat érinti.