Párizsban mutatják be az óriási kupé sportváltozatát az AMG legújabb V8-as motorjával. A tervezők láthatóan igyekeztek óvatosan hozzányúlni a szép vonalú karosszériához. Kívül csak az új lökhárítók és küszöbök, valamint néhány felirat jelzi, a hogy ez a legnagyobb teljesítményű CL-változat. Bár az agresszív első légbeömlők nemigen illenek a karosszéria stílusához, az összkép így is sokkal visszafogottabb, mint a többi AMG Mercedes esetében.
Az autó orrában az AMG 6,3 literes V8-as motorja dolgozik, annak is az 525 lóerős változata. Ez ugyan nem sokkal erősebb, mint a CL600-as 517 lóerős V12-ese, viszont jóval könnyebb, és turbófeltöltés hiányában közvetlenebbül reagál a gázpedál parancsaira, így a CL 63-as valamivel intenzívebb vezetési élményt ígér, mint orrnehéz testvére.
Ekkora teljesítmény persze még egy ilyen bő két tonnás kupéhoz mérten is rengeteg, így a sportbálna megy, mint a veszedelem. Csupán 4,6 másodpercre van szüksége, hogy elérje a 100 km/h-s tempót, és ki tudja, mennyivel száguldhatna, ha az elektronika nem szólna közbe 250-nél. Kanyarban nyilván nem előny az óriási tömeg, de a tervezők az aktív lengéscsillapítókkal igyekeztek javítani a CL útfekvésén, a nagy vas megállítása pedig az AMG nagyteljesítményű fékrendszerének feladata.
Sok részletről – többek közt a CL 63 AMG áráról, és arról, hogy mikor kerül a kereskedésekbe – egyelőre hallgatnak a Mercedesnél, de várhatóan ezekre is fény derül szeptember utolsó napjaiban, a Párizsi Autószalonon.