Az új igazgató globalizálná a Fordot

2006.11.14. 15:39

Alan Mulally az együttműködést hiányolja az óriáscég egyes részlegei között, és szeretné egy kézbe venni az irányítást.

A cél az, hogy a Ford ugyanolyan összhangban működjön globális szinten, mint a nyereségét tekintve világelső Toyota. Nem egyetlen Ford van. Működik egy Észak-Amerikában, egy Dél-Amerikában, egy Ausztráliában, egy Kínában és egy Indiában, Európában pedig három különálló cég képviseli a vállalatot (A Ford of Europe, a Jaguar-Land Rover és a Volvo - a szerk.) - vázolta röviden a problémák forrását az új vezérigazgató, majd azt is elmondta, mi lehet a megoldás. El kell érnünk, hogy egyetlen cégként versenyezhessünk a piacon, kiaknázva globális jelenlétünket. Mulally álláspontja persze nem meglepő, hiszen előző munkaadójánál, a Boeingnél is úgy sikerült rendet csinálnia, hogy a korábbi tucatnyi repülőgépből csupán négy alaptípust hagyott meg.

A Fordnál persze nem számíthatunk ilyen mértékű kínálatcsökkentésre, de biztos, hogy az új igazgató igyekszik minimálisra csökkenteni a Fordok alapjául szolgáló platformok számát, és olyan modellek kifejlesztését szorgalmazza , amelyek minimális változtatásokkal a világ minden táján eladhatóak lesznek.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.