A világ egyik leggyorsabb autóját faragja az új 911-es Turbóból a
német TechArt.
580 lóerő, 3,46 másodperc 0-ról 100-ra és 338 km/h: ezek az
újdonság legfontosabb számadatai. A német tunerek két nagyobb
turbófeltöltőt szereltek a 3,6 literes boxerre, lecserélték a
légszűrőt, a kipufogórendszert és a katalizátort, és átprogramozták a
motorvezérlő elektronikát.
Az átalakítást követően a motor teljesítménye 580 lóerőre ugrik
6000-es percenkénti fordulaton, míg nyomatéka 700 Nm 4850-nél.
Lerövidítették a hatfokozatú kézi váltó váltóútjait, és kiegészítő
hűtőt is szereltek a kapcsolószerkezetre, de az átalakítást akár a
Tiptronic-váltós modelleken is elvégzik.
Az aerodinamikailag optimalizált karosszériát szélcsatornában fejlesztették ki. Az új első spoiler mintegy 15%-kal csökkenti a felhajtóerőt, míg az új hátsó szárny és a diffúzor együttesen 20%-kal több leszorítóerőt termel, mint az alapmodellek ruhája. Az autó légellenállása nagyjából 4%-kal csökkent. Kifejezetten a Turbóhoz formázták az ötküllős TechArt Formula felniket, melyek mérete elöl 8,5Jx20, hátul pedig 12Jx20. A cég által javasolt gumi a Continental ContiSportContact 3, elöl 245/30 ZR20, hátul 325/25 ZR20-as méretben. A TechArt VarioPlus futóművet a PASM lengéscsillapító rendszerhez fejlesztették. A gombnyomással választható Normal és Sport beállítások mellett ez az autó hasmagasságának 2,5 centis módosítását is lehetővé teszi. Az autó belsejét CarboBlack bőrkárpittal, fehér panelekkel és további sportos felszerelésekkel gazdagították. A pedálok, a váltógomb és a lábtartó alumíniumból készültek, a küszöbökön rozsdamentes acél TechArt logók találhatók.
