Január 29-én mutatják be japánban az új Suzuki egyterűt. Az ötajtós, tágas autót 1,5 literes alumínium motorral szerelték fel, amely változtatható szelepvezérlésű, és a gyáriak szerint a japán emissziós határértékeknek mindössze a felét ereszti a levegőbe. A Suzukitól szokatlan, gömbölyded karosszéria talán nem a legszebb, ám igen áramvonalas, túlélhető benne egy 64 km/h-s frontális ütközés, és a tervezők szerint egy limuzin kényelmét egyesíti egy kombi praktikumával (ezt a szlogent mintha már hallottam volna...). Az autót Japán mellett Európába is forgalmazzák majd, méghozzá mintegy 30.000 darabot hoznak belőle évente. Hogy ez a mennyiség el fog-e kelni, az viszont kétséges, mivel a Japánban elfogadható árú autó a magas yen-árfolyam miatt Európában kategóriája legdrágább autói közé tartozik majd...