Új márkaarculatot kap a Seat?

2007.03.14. 13:08

Úgy néz ki, a spanyol márka számára új szerepet keresnek a VW csoporton belül, miután a sportos-latinos arculat nem hozta meg a várt eredményt.

A konszern új vezére, Martin Winterkorn szerint ugyanis azzal veszítették el a korábbi Seat vásárlók egy jelentős részét, hogy a márka latinos temperamentumát hangsúlyozták, és sportos változatok fejlesztésére költötték a pénzt. Sajnos azt egyelőre nem tudjuk, hogy a Volkswagen új vezetője mit tervez a Seattal, de annyi bizonyos, hogy vissza akarja szerezni a vezető szerepet a spanyol piacon, és szeretné javítani a márka esélyeit Európa más országaiban is. Ehhez pedig vonzó tömegmodellek kellenének.

Winterkorn helyzetértékelésének helyessége persze megkérdőjelezhető. Sokan úgy vélik, a Seatnak épp az volt a problémája, hogy nem fejleszthetett eléggé sportos modelleket, így soha nem volt képes felvenni a versenyt az Alfa Romeóval és a többi hasonló márkával.