Autodelta GT: 405 lóerő az első kerekeken

2007.05.04. 14:27

A brit Alfa Romeo specialista brutális nagyvadat faragott a GT Coupéból.


Galéria - kattintson a képre

A cég régóta gyártja saját, Alfákba való 3,7 literes V6-os motorját, és a kipróbált szerkezetre most egy Rotrex C38-81 jelzésű centrifugál-kompresszort szereltek. Így a teljesítménye 405 lóerőre, a maximális forgatónyomatéka pedig 508 Nm-re nőtt. Ez önmagában még nem is volna akkora csoda, de a GT Coupé fronthajtású, így ez a rettenetes teljesítmény mind a két első kerékre szabadul, ami aligha tesz jót az autó irányíthatóságának. A britek persze megpróbáltak javítani a helyzeten önzáró differenciálművel, 19 hüvelykes keréktárcsákkal és széles Dunlop SP Maxx Sport gumikkal, de az átalakított GT-vel így sem lehet könnyű boldogulni.

Az egészben az a legszebb, hogy az átalakított GT-ből ki sem néznénk félelmetes képességeit: csupán a leültetett futómű, a nagy felnik és a gyáritól néhány részletében eltérő első lökhárítók árulkodnak róla, hogy az Autodelta szörnyetegét látjuk.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.