A Mercedes-McLaren sportkocsi roadster változatának eheti
bemutatóján nyilatkozta a felső vezetés, hogy elképzelhető, hogy nem
építenek többet az SLR keménytetős kupéváltozatából. A márkaigazgató,
Andreas Montmann azt mondta, hogy év végén döntik el, gyártanak-e még
valaha kupét az SLR-ből. Egyelőre még döntöttek, és amennyiben lesz rá
igény, folytatják a gyártást, de pillanatnyilag a roadsterre
koncentrálnak.
2004 és 2006 között összesen 1100 keménytetős SLR-t
értékesítettek, az idei év eleje pedig a 150 darabos limitált szériás
722-esek gyártásával telt, melyből gyorsan elkelt az összes. A McLaren
wokingi gyárában egy hónapja állították át a gyártósorokat a nyitott
tetős változatra, és idén már csak ezeket fogják készíteni. Az üzemben
található gyártósorok kupéról roadsterre vagy visszaállítása három
hetet vesz igénybe, így érthető, hogy miért nem akarják folyamatosan
váltogatni az épp gyártásban lévő modelleket. Egy másik illetékes úgy
nyilatkozott, hogy saját kategóriájában bestseller az SLR, de mióta
megszűnt az Enzo és a Carrera GT gyártása, fő ellenfelük a sokkal
sportosabb és puritánabb Pagani Zonda lett. Ő még nyilván nem hallotta
a
hírt, miszerint egy darabig most a Pagani sem gyárt
utcai sportkocsit.