Japán újsághírek szerint a sokat emlegetett olcsó Toyota sportkocsiba boxermotor kerülhet, amelyet a Subaru szállít majd.
A legendás AE86-os utódjaként emlegetett olcsó, hátsókerék-hajtású kupéhoz állítólag alacsony súlypontja és viszonylagos olcsósága miatt választották ezt a motort, és nem a Toyota valamelyik négyhengeresét. A korábbi pletykák szerint az alig 1,7 méter széles és kevesebb mint 4 méter hosszú autó tömegét megpróbálják egy tonna alatt tartani, így a Subarutól származó négyhengeres egyszerű, 120-130 lóerő körüli teljesítményű változata is egész dinamikussá teheti az apró sportkocsit. Ez lehet az első eset, hogy a Toyota és a Subaru közti kapcsolat egy autó műszaki megoldásaiban is tetten érhetővé válik, leszámítva a Toyota másik leányvállalatától, a Daihatsutól származó Subaru Justy-utódot.
Korábban sokan féltek attól, hogy a Subaru a jövőben a Toyota műszaki megoldásaira építheti saját nagyszériás modelljeit, és a boxermotorhoz hasonló különleges megoldások eltűnhetnek a kisebbik japán gyártó kínálatából. Most azonban úgy néz ki, szó sincs erről, sőt, a Toyota igyekszik profitálni a Subaru fejlesztéseiből.