Közvetlen befecskendezésre vált a Ferrari
Az olasz legenda szép lassan összes benzinmotorját átalakítja a Bosch technológiáját felhasználva.
A közvetlen benzinbefecskendezés alkalmazásával elvben tisztább üzemű, de erősebb motorokat tudnak majd kialakítani a Ferrarinál. Az előzetes becslések szerint a teljesítmény 10%-kal emelkedhet, míg a károsanyag-kibocsátás akár 40%-kal is csökkenthető ezzel a módszerrel. Az első motor, amelyet átalakítanak, állítólag a Ferrari F430 utódjának V8-asa lesz, amely 2009-ben jelenik meg, de később a 612 Scaglietti és az 599 GTB Fiorano V12-eseit is átalakítják.
A közvetlen befecskendezésre való átállás a Ferrari részéről az évtized legnagyobb befektetése lesz. A gyártó összes motorján át kell tervezni a teljes hengerfejet, az üzemanyag-ellátó rendszert és a dugattyúkat, így szinte csak a motorblokk és a forgattyús mechanizmus használható fel a régi motorokból változtatás nélkül.