Az olasz TRC-Marangoni szélsőséges 500-as átirata az Essen Motor Show-n lesz látható. Az 5-0-0 Super ijesztően néz ki, ha nem lennének a feleslegesen csicsás krómfényű felnik, még azt is hihetnénk, hogy az új kisautó versenyváltozatát látjuk.
Az első lökhárítóra elképesztő méretű légbeömlők kerültek, hátul középen kivezetett kipufogócső és egy látványos diffúzorimitáció található, az oldalsó küszöbtoldatokban pedig még a fékek hűtésére szolgáló beömlőket is kialakították. A futómű sem maradt a gyári. KW gyártmányú állítható rugóstagokat kapott az autó, és a 17 hüvelykes felnikre szerelt alacsony profilú, 205 mm széles gumiabroncsok is rázós élményt ígérnek. A nagyobb keréktárcsákra persze szükség volt, hogy elférjenek az új, 320 mm átmérőjű első féktárcsák. A régi Fiat 124-es raliautók mintájára feketére festett motorháztető alatt 1,4 literes, 16 szelepes motor dolgozik, amelyhez állítólag valamiféle feltöltőt illesztettek a TRC mérnökei. A teljesítményadatokat egyelőre nem árulták el, de egy ilyen fronthajtásos apróság már 150 lóerővel is félelmetes dolgokra lehet képes.
Titkon abban reménykedünk, hogy a Fiat hamar elkészíti az 500-as Abarth változatát, de aki nem szeretné kivárni a bizonytalan esemény bekövetkeztét, az a TRC 5-0-0 révén már 2008-ban kaphat féktelen száguldozásra termett kis Fiatot.