Végleges Ford Kuga Genfre

2008.02.18. 07:50

Az új Fiesta mellett egy másik újdonsággal is szolgál a Ford a Genfi Autószalon látogatóinak: itt jelenik meg a Ford Kuga végleges változata.

Igazán nagy meglepetésre persze senki ne számítson: az autó lényegében alig változott a tavaly ősszel bemutatott prototípushoz képest . Csupán olyan apróságokkal egészítették ki a formatervet, mint a Ford nagyobb modelljeiről ismerős krómcsík a hűtőrács tetején, az alig észrevehetően átszabott lámpatestek vagy a kisebb kerekek.

A Kuga ugyanarra a padlólemezre épül, mint a Focus vagy a C-Max, így a helykínálata is hasonló, mint testvérmodelljeié: az utastér ötszemélyes,


Galéria - kattintson a képre

a csomagtartó pedig 360 literes, bár a hátsó üléstámla lehajtásával akár 1355 literesre is bővíthető a raktér. Eleinte csak egyféle motort kínálnak a típushoz, a jól ismert kétliteres, 136 lóerős és 340 Nm csúcsnyomatékú PSA-Ford turbódízelt, bár később állítólag több motorral is bővítik a választékot, sőt lesz hibrid változat is. A Kuga persze összkerékhajtású erőátvitelt kap, és a felszerelése is meglehetősen gazdagnak ígérkezik. Az alapmodellhez is jár ESP, borulásgátló elektronika, ABS és elektronikus fékerőelosztó.

A típus a genfi bemuató után néhány hónappal, 2008 közepén kerül az európai Ford kereskedésekbe, azzal a nem titkolt céllal, hogy megnehezítse a VW Tiguan, a Toyota RAV4, a Nissan Qashqai és a többi hasonló hobbiterepjáró dolgát.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.