A tavalyi Frankfurti Autószalonon előzetesben már bemutatták a Brilliance BS2 prototípusát, most pedig néhány kép tűnt föl róla egy kínai autós oldalon a pekingi hivatalos leleplezés előtt. Állítólag Európába tart a hazájában Zhonghua FRV néven értékesített alsó-középkategóriás modell.
A 107 lóerős, 1,6-os, négyhengeres dízelmotorral hajtott ötajtósról stúdióban és külvilágban készített képek alapján megállapítható, hogy nem sokat változott a frankfurti tanulmányhoz képest, mindössze a sötétített indexeket cserélték átlátszóra, és kicsi módosították az első lökhárítót.
A kínai szokásoknak megfelelően persze számos ismerős részletet fedezhetünk fel a BS2-esen. Az alapforma az egykori Dawoo Lanosra emlékeztet, a mai koreaiak közül pedig a Kia Cee'd-Hyundai i30 páros lehetett mértékadó. Az orr-részről jó adag 1-es BMW tükröződik, az első sárvédőívek focusosan domborodnak. A motorháztető púpjait a Skodától nyúlhatták. Persze az is lehet, hogy a sok arcátlan másolás után már eleve megveszekedett rosszindulattal közelítünk minden kínai autó felé, és a BS2-t kivételesen tényleg önálló kútfőből rajzolta egy tehetséges kínai dizájner. Az eddigi trendek ismeretében azonban ez nem túl valószínű.
A BS6-os szedán tavalyi katasztrofális töréstesztje után persze fontos kérdés, hogy mennyivel sikerült erősebbé tenni a BS2 szerkezetét, hiszen minimum egy elfogadható, legalább 3 csillagos NCAP eredményre lenne szükség ahhoz, hogy egyáltalán érdemes legyen megpróbálkozni az autó európai értékesítésével.