Meglepő módját választotta a Toyota az LF-A prototípus tesztelésének: benevezték az autót egy hosszú távú autóversenyre, amelyet májusban tartanak a Nürburgringen.
Az ADAC Zürich 24h Race 2008 nevű esemény ugyanúgy folyamatos, egynapos verseny, mint a Le Mans-i 24 órás, csakhogy itt a mezőny nagyrészt átalakított utcai autókból áll, és komplikáltabb vonalvezetésű a pálya, így valamivel kisebb az átlagsebesség, és persze a nemzetközi figyelem sem akkora, mint Le Mans-ban. Ezzel együtt a Lexus LF-A nevezése a futamra igazán szokatlan. Olyan már volt, hogy egy autót a bemutatóját követően előbb láthattunk a versenypályán, mint a márkakereskedőknél, de az példátlan, hogy egy típust a premier előtt küldjenek ki egy nyilvános futamra.
A cél persze nem a győzelem, a Lexusnál csak egy újabb értékes adatgyűjtési lehetőségnek tekintik a versenyt, de így már május 22-én megláthatjuk az LF-A véglegeshez közeli prototípusát annak ellenére, hogy az utcai kivitelt 2009 előtt aligha mutatja be a Toyota.