Londonban mutatkozott be az új angol sportkocsigyártó, bár az első típusuk sokkal inkább amerikai, mint brit.
A Breckland lényegében nem csinált mást, mint alaposan átalakította a General Motors szögletesebbik tömegroadsterét, amelyet Amerikában Saturn Sky, Európában pedig Opel GT néven forgalmaznak, és ráaggatta saját jelvényét. Azért, hogy túlzottan ne lógjon ki a lóláb, új első és hátsó lökhárítókat készítettek az autóhoz, így külsőre meg lehet különböztetni a nagyszériás változatoktól, de a lényeg a motorháztető alatt rejtőző hatliteres, 400 lóerős Corvette V8-as, amelytől a Beira 5 másodpercen belül elérheti a 100 km/h-s sebességet, és csak az elektronikus sebességkorlátozás miatt nem lépi túl a 250 km/h-s határt. Ráadásul a motor gázzal is üzemeltethető, így hasonló teljesítményű társaihoz képest olcsó és környezetkímélő. A megnövelt teljesítmény, és az eredetitől letérő súlyelosztás miatt persze a futóművet és a fékeket is teljesen át kellett alakítani. A Breckland a KW Suspension nevű céget bízta meg a futómű áthangolásával, az autó lassítását pedig négy, 325 mm átmérőjű féktárcsára bízták.
A Beira nemcsak Nagy-Britanniában lesz kapható, Európa többi részén novembertől kezdik forgalmazni. Ára 55 ezer font, azaz átszámítva mintegy 16,8 millió forint lesz, ami nem kevés, ha azt nézzük, hogy az autó kívülről nem tűnik sokkal többnek egy alaposan megpimpelt Opel GT-nél, ugyanakkor nyilván akad majd, aki értékeli, hogy új sportkocsit kaphat egy hasonló teljesítményű BMW, Mercedes vagy Porsche árának töredékéért.