Dízelverseny

2001.03.14. 12:02

A common rail sikere új piacot nyit az alkatrészbeszállítók közt. A csendes, és erős dízelek hatalmas népszerűségnek örvendenek a piacon, és bár a Bosch volt az első a sorban, már itt a konkurencia. Eddig a Delphi (Lucas Diesel), és a Siemens szált be a versenybe. Az előbbi a Renaultval és a Forddal működik együtt, míg az utóbbi egyelőre egyedül a Peugeot-Citroen csoportnak szállít. A kereslettel egyelőre nincs baj, a dízelmotoros autók töretlen népszerűségnek örvendenek Nyugat-Európában. A Ford illetékese arra a kérdésre, hogy mennyi közös nyomócsöves dízelt tudnak eladni, röviden válaszolt: ahány befecskendezőt a Delphi szállítani tud. A nagy autógyárak egyre nagyobb érdeklődéssel fordulnak a common rail felé, mivel úgy tűnik, ez a megoldás az egyetlen jó út a dízel-piac felé (VW féle PD-TDI rögösebbnek látszik), így hamarosan a japánok, és a GM is belépnek a megrendelők táborába. Csak győzzék őket kiszolgálni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.