E-Go Revolt: szupersportkocsi Oroszországból

2008.10.23. 10:04


Galéria - kattintson a képre

Mitsubishi alapokra épül az orosz E-Go sportautója. Az elnevezés kicsit megtévesztő lehet, de a benne található E és a Revolt szavak nem elektromos hajtásra utalnak. Egy háromliteres biturbó V6-os adja a Revolt 550 lóerős teljesítményét, amit hatfokozatú kézi váltó továbbít a hátsó kerekekhez. Ezen jellemzők alapján arra gyanakodhatunk, hogy a Revolt alapja nem más, mint az 1993 és 1999 között gyártott Mitsubishi 3000 GT, és ezt a gyanúnkat az autó arányai is megerősítik. Az orr-rész egyértelműen a mai Mitsubishi arcra utal, nagyon szép a hosszan elnyújtott farrész, a hátsó lámpák pedig némi Maseratis inspirációt feltételeznek. Aktív légrugós felfüggesztés, és a japán Worktől származó 19 colos felnikre húzott, hátul 325/30-as köpenyek biztosítják az autó tapadását. Elöl hat-, hátul négydugattyús fékek állítják meg a Revoltot.
Az autó elektromos rendszerét az amerikai National Instruments fejlesztette, a cégnek világszerte vannak fejlesztőközpontjai, többek között Debrecenben van irodájuk. A megoldás különlgessége, hogy az összes elektromos berendezést lehet vezérelni a kormánykerékbe épített érintőképernyőn keresztül. Kíváncsian várjuk, vajon átveszi-e a kormányzást a szerkezet, amíg mi a menürendszerben bolyongunk.
Egyesek szerint az E-Go már el is kezdte a Revolt gyártását, de ilyen esetekben jobb megvárni a hivatalos közleményt, addig is lehet nézegetni a Revoltról készült galériát.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.