2008.11.12. 16:14

Azt már elfogadta a közönség, hogy a koreai autók minőségben és műszaki színvonalban is felveszik a versenyt bármelyik vetélytársukkal, de a luxusautók piacának meghódításához ennyi nem elég. A konkurencia modelljeiből állam- és egyházfők, filmsztárok és uralkodók szálltak ki az elmúlt évtizedekben, így nyerték el mai hírnevüket, és ezt a hátrányt nehéz ledolgozni.

A Hyundai azonban mindenképp be szeretne kerülni a felső körökbe, és ennek érdekében minden lehetőséget megragadnak. Most a Prada divatcéggel fogtak össze, hogy ismertté tegyék a Genesis szedán és kupé modelleket. Az olasz divatház elvállalta, hogy három Genesist alakít át négy hónap alatt, amelyekben feltűnnek az aktuális kollekciójukban használt legjellegzetesebb motívumok. Az első példányt a 2009-es Szöuli Autószalonon láthatja először a közönség, majd a Hyundai központi épületében állítják ki, a másik kettőt pedig a március és július között nyitva álló ideiglenes Prada Transformer épületben árverezik majd el.

Vezető divatmárkák és autógyártók között viszonylag ritka a hasonló együttműködés, de egyáltalán nem lehetetlen, hogy a Hyundai húzása eredményes lesz. A potenciális Genesis vásárlók közül sokan követik a divatvilág eseményeit, így az is elképzelhető, hogy a Hyundai luxusautójából is sikerül divatcikket kreálni.