A viszonylag takarékos, közvetlen befecskendezéses motorokat elsősorban észak-amerikai tömegmodellekbe szánják, de az sem kizárható, hogy később Európában is feltűnnek majd.
Az egyik új motor a jól ismert 2,4 literes, négyhengeres Ecotec blokkon alapul, a legnagyobb teljesítménye 180 lóerő, a maximális forgatónyomatéka 232 Nm, és az Equinox szabadidő-autóban, amelybe elsőként építik, országúton átlagosan mintegy 7,9 liter benzint fogyaszt 100 km-en. Ezzel a motorral az ősrégi, nyomórudas vezérlésű 3,4 literes, 185 lóerős V6-ost váltják fel, amelyet eddig az Equinox alapmotorjaként használtak, és 9,8 l/100 km-es fogyasztásával minden volt, csak takarékos nem. A GM persze azok igényeit is megpróbálja kielégíteni, akik ragaszkodnak a V6-os elrendezéshez: ők az új 3 literes DI motort is választhatják. Ezzel a 255 lóerős, és 290 Nm-es csúcsnyomatékú motorral a régi Equinox Sport 3,6 literes V6-osát váltják fel, szintén a fogyasztás csökkentése érdekében.
Mindez meglehetősen jól hangzik, csakhogy úgy néz ki, egy picit későn jött a motorcsere, hiszen a konkurencia - főleg a japán és koreai gyártók - már eddig is hasonló, korszerű négyhengeresekkel kínálta saját modelljeit, miközben a GM igyekezett megúszni a fejlesztéseket.