Kipusztulóban vannak az olasz tervezőstúdiók, így klasszikus, öncélú tanulmányautókat sem látunk már túl gyakran az autószalonokon. Az idén Genfben azonban ismét felbukkan egy, sportkocsi-jellegű karosszériával és korszerű hibrid hajtáslánccal.
Az autóról egyelőre csupán egy vázlatot mutattak, amelyen csak a lényeges vonások látszanak. Arányaiban a korábbi Quantara tanulmányra emlékeztet, de a V alakú szélvédő, a hegyesebb orr és az oldalvonal kettős íve jóval dinamikusabbnak mutatja az új tanulmányt. A hajtáslánc az adatok alapján valószínűleg a Lexus RX hibrid változatából származik: egy 3,3 literes benzinmotor és két villanymotor mozgatja a típust, amelyek összességében 268 lóerőt és 288 Nm-nyi csúcsnyomatékot adnak le. Ezzel az autó állítólag akár 4,05 másodperc alatt felgyorsulhat 100 km/h-ra, így valóban igen gyors, bár biztosak nem vagyunk benne, hogy valóban a földkerekség leggyorsabb hibridje lenne.
A hibrid hajtás sorozatgyártású modellekben való alkalmazása még most, több mint tíz évvel az első ilyen típusok megjelenése után is meglehetősen korlátozott - sportkocsikban például egyáltalán nem alkalmazzák - de a Giugiaro stúdió tanulmánya jól mutatja, hogy ez nem a műszaki lehetőségek hiányán, inkább csak a gyártók elhatározásán és a piac igényein múlik.