Bár az ST és az RS változatokkal még adós a Ford, azért nem feledkeztek meg teljesen azokról a vásárlókról, akik az autóvezetésben az élményt keresik. Nekik készül a Fiesta Sport, a megszokottnál valamivel feltűnőbb külsővel, és biztosabb kanyarvételt ígérő futóművel.
A Fiesta Sport elsősorban lökhárító- és küszöbtoldatairól, illetve a 16 hüvelykes alufelni-garnitúráról ismerhető fel, bár a tervezők a hűtőmaszkon is módosítottak egy keveset. Az optikai kiegészítők állítólag csökkentik is valamelyest az autóra ható felhajtóerőt, de a vezetési élményt elsősorban az újrahangolt futómű révén tudták javítani. A merevebb rugóknak és a keményebbre hangolt csillapításnak köszönhetően 9 mm-rel kerülhetett közelebb a talajhoz a Fiesta fenéklemeze, ami gyorsan vett kanyarban kiszámíthatóbb viselkedést ígér, bár emiatt rossz úton nyilván jobban ráz majd a sportváltozat. Ezen kívül bőrbevonatú kormány és váltógomb, illetve kikapcsolható ESP jár még a csomaghoz.
A sportcsomagot egyelőre csak a háromajtós karosszériához kínálják, viszont a vásárlók háromféle motor közül választhatnak: 1,4 literes 100 lóerős és 1,6 literes 120 lóerős benzinmotor, vagy 90 lóerős 1,6 literes PSA-Ford turbódízel kerülhet a Fiesta Sportba.