Úgy néz ki, ha egyáltalán bemutatják, csak korlátozott példányszámban készül el a Toyota szupersportkocsija.
A japánok hosszú ideje húzzák-halasztják a bemutatót, pedig tanulmányként már 2005-ben láthattuk az autót, és a prototípusok azóta is rendszeres vendégek a Nürburgring Nordschleifén. Olyannyira, hogy már két 24 órás versenyen is rajthoz álltak a nullszéia-példányokkal, ennek ellenére a típusról még mindig csak vázlatos információink vannak. Annyi már kiderült, hogy az autó orrába kb. 5 literes V10-es benzinmotor kerül, 500-550 lóerő körüli teljesítménnyel, a végsebessége 350 km/h körül lesz, az ára pedig biztosan 200 ezer amerikai dollár felett.
Állítólag a késlekedés, és az 500 példányra korlátozott gyártás is a különleges, tízhengeres motornak köszönhető: más típusokban nem használná a Toyota, ezért minden példányt viszonylag kisipari módszerekkel kell összeállítani, ami még úgy sem egyszerű feladat, ha más, már meglevő motorok alkatrészeit is felhasználják a gyártáshoz.
Ha minden igaz, a végleges LF-A még az idén, az októberi Tokyo Motor Show-n bemutatkozhat, már ha nem halasztják el a premiert újabb két évvel, ahogy korábban már két alkalommal.