![]() |
|
![]() |
![]() |
A képen látható kis felfújt a szeptemberi
Frankfurti Autószalonon bemutatásra kerülő új Volkswagen Polo, ami
várhatóan jövő év március-április tájékán kerül hazánkba. Jó VW-s
szokást megtartva az autó padlólemeze azonos a szintén hamarosan
érkező új Seat Ibiza-val, és a hátsó kialakítása is a spanyol
kisautóra emlékeztet. Az orrész dupla lámpáival leginkább talán a
C-osztályra hajaz, de az oldalablakok egyértelműen polosak. Az új
külső új belsőt is takar, ami leginkább a motorválasztékban
mutatkozik meg.
Az eladások sztárja minden bizonnyal a 105 lóerős, 1.4-es, 16
szelepes közvetlen befecskendezéses benzinmotor lesz, de készül
1.4-esből pumpedüsés dízel is, ami 75 lóerőt és száz
kilométerenként 3 liter körüli fogyasztást produkál.
Benzinesből lesz olcsó 1.2-es nyolc- és tizenhat szelepes, a
másik véglet pedig az 1.8-as turbó. Dízelfronton pedig kétféle
1.9-es, turbós és turbó nélküli változatok várhatók, ebből az
előbbi 130 lovas. Egy egész sor új Tiptronic rendszerű váltómű
várható, de suttognak az Audi CVT-jéről is mint lehetőség.
A mini torpedók híveinek 2003-ra várható a kétliteres
közvetlen befecskendezéses FSI motorral hajtott GTI.
