Forradalmi motor Angliából

2001.10.01. 14:02

 
   
   

Új távlatokat nyithat a belsőégésű motorok fejlesztésében a Mayflower e3. A dr. Joe Ehrlich által kiötlött konstrukció 40 %-kal kisebb fogyasztást, és 50 %-kal alacsonyabb károsanyag-kibocsátást ígér a hagyományos motorokhoz képest. A megoldás lelke a hajtórúd és a főtengely csapja közt elhelyezett kar, amely elliptikus pályát biztosít a hajtórúd alsó végpontjának, így megváltoztatja a dugattyú mozgását. Így a dugattyú a felső holtpont közelében lelassul, több időt hagyva a lángfront terjedésének, így - főleg magasabb fordulatszámokon - jelentősen növekszik az égési folyamat hatásfoka. A találmány jelentőségét az adja, hogy lehetővé teszi a hajtóanyag jelenleginél jóval hatékonyabb felhasználását a jelenlegi motorkonstrukciók minimális átalakításával, tehát igen olcsón.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.