Az amerikai óriás japán partnereivel közösen fejlesztett újdonságait
mutatta be. A GM jelenleg három japán céggel működik együtt. Az Isuzu,
a Suzuki és a Subaru modelljeiről ismert Fuji Heavy Ind. képviseli az
amerikaiakat a Távol-Keleten. Tokióban mindhárom cég bemutatott
egy-egy, a GM-el közösen fejlesztett modellt.
A legnagyobb jelentőségű talán az Isuzuval való
együttműködés eredménye, a nemes egyszerűséggel csak "következő
generációs kisteherautó" néven bemutatott jármű. Ez a pick-up a GM
és az Isuzu együttes munkájának gyümölcse, és várhatóan számos
változata jelenik majd meg a közeljövőben
a GM különféle márkanevei alatt. Valószínűleg Európában az
Opel típusaként fut majd. A tervezés mellett a gyártás is közös
üzemekben folyik, a tervek szerint a járműből legalább évi 500.000
készül.
Suzuki Chevrolet Cruze néven a nálunk Suzuki
Ignisként ismert autó átdolgozott változatát mutatták be,
elsősorban az ázsiai piacokra szánnak, bár Holden néven
Ausztráliában is forgalmazzák. Szintén a GM-el együtt fejlesztették
ki a Suzuki Covie elektromos hajtású koncepcióautót, amelyhez
üzemanyagcellás otthoni töltőberendezés is tartozik. Az
utóbbi a GM fejlesztése, és a drága hálózati áram helyett
földgázból fejleszt elektromos energiát a kisautó töltésére. Maga a
jármű a Smarthoz hasonló elrendezésű, két felnőtt számára nyújt
utazási lehetőséget, elsősorban városi környezetben.
A GM harmadik partnere, a Subaru egy átalakított Opel Zafirát állított ki. Ezt a modellt Traviq néven a Subaru forgalmazza Japánban, ám eddig alig változtattak az eredeti konstrukción. A Subaru-féle változat a japánok saját fejlesztésű állandó négykerék-hajtását kapta, amihez igényes, több lengőkaros hátsó futóművet párosítottak. Az autó egyelőre csak prototípus, de a nyilatkozatok szerint később a sorozatgyártás is lehetséges, sőt, hosszabb távon a legtöbb GM személyautóhoz a Subaru fejleszti majd a négykerék-hajtást.