A GM után a Toyota is bemutatta saját szénhidrogénnel hajtott üzemanyagcellás autóját FCHV-5 néven. A szabadidő-autó karosszériába bújtatott hajtásrendszer gyakorlatilag azonos a korábbi, FCHV-4 jelű prototípusban alkalmazott egységgel. Mindössze a hidrogéntartályokat váltotta fel a hagyományos üzemanyagtartály és a hozzá tartozó átalakító modul. Ez utóbbi az autó legfontosabb újdonsága: az ExxonMobillal és a GM-el közösen kifejlesztett szénhidrogén-alapú üzemanyagból állít elő hidrogént az üzemanyagcella táplálására. A prototípusban alkalmazott CHF (tiszta szénhidrogén-alapú üzemanyag) nevű hajtóanyagot úgy készítették el, hogy viszonylag egyszerű legyen előállítani bármilyen szén-alapú természetes anyagból, ugyanakkor terjeszthető legyen a meglévő benzinkút-hálózat segítségével. Ezzel a módszerrel nem lesz szükség sem bonyolult hidrogén-tároló eszközökre, sem új kúthálózat kiépítésére.