![]() |
|
![]() |
![]() |
A Honda luxusmárkája városi terepjáró-tanulmányt készít. A RD-X újabb próbálkozás a kategóriák közti falak ledöntésére: a készítők szerint ötvözi egy sportkupé teljesítményét, és a következő generációs szabadidő-autók robusztusságát. A közzétett vázlatok alapján az autó formaterve valóban mutat sportos vonásokat, és az ígéretek szerint a motorházban elhelyezkedő VTEC vezérlésű motor a formához illő dinamikával ruházza fel a "városi kalandjármű"-ként meghatározott négykerekűt.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Az autó terepjáró képességeire a nagy kerekek, a megnövelt hasmagasság, és a négykerék-hajtás emlékeztet. A tervezők arra is odafigyeltek, hogy a tanulmányautó praktikus maradjon, erre utal a hátsó páros tolóajtó, a jól variálható hátsó ülések, és a számos kisebb-nagyobb zseb és rekesz a belső térben. Az RD-X számos, manapság szinte kötelező megoldást is felvonultat, ilyenek a defektmentes gumiabroncsok, vagy a teljes hosszában üvegezett tető.
