Február elején Amszterdamban rántják le a leplet a Fiat átdolgozott furgonjáról. A Ducato új formájú orr-részt, áttervezett vezetőfülkét és új motorokat kapott, hogy a váltótípus megjelenéséig képes legyen kitartani a megújult ellenfelekkel - mint a Ford Transit, vagy a Renault Traffic - szemben. Az új orr-rész, amelyet nagyobb lámpák és meredekebb motorháztető jellemeznek, sajnos az elődhöz képest elég sematikusra sikerült, még szerencse, hogy a haszonjármű-piacon a formának viszonylag kicsi a jelentőssége. A vezetőfülke változtatásai remélhetőleg jobban sikerültek, bár a sajtóközlemény erről csak annyit árul el, hogy újak az ülések, a kormánykerék, az ajtóbetétek és a műszerfal is. Kétségtelen előny azonban, hogy kibővült a biztonsági felszerelések listája: már mindkét oldalon szériafelszerelés a frontális- és oldallégzsák, merevebb lett a karosszéria, az aktív biztonságot pedig a hátsó tárcsafékeken kívül blokkolás- és kipörgés-gátló, valamint elektronikus fékerő-elosztó növeli. A motorválaszték egy új, 2,3 literes 110 lóerős 16 szelepes JTD dízelmotorral bővült, a kétliteres benzinmotor pedig benzin-gáz üzemű változatban is megrendelhető. Egy sor kényelmi extra is megjelenik a Ducatohoz választható felszerelések listáján, többek közt a hátsó kamera, a CONNECT telematikai rendszer és a tolatóradar.