Megújult a csúcs-Ferrari

2002.02.07. 13:13

 
   
   

Megérkezett az Ferrari 575M Maranello, hogy visszakövetelje kategóriája trónját. Az új modell első pillantásra alig különböztethető meg elődjétől, az 550-estől, mindössze a hűtőmaszk eltérő formája és az új lámpatestek árulják el, hogy nem a jól ismert modellel van dolgunk. A változatlan külső azonban lényeges módosításokat takar. A leglátványosabb talán az új, 5748 köbcentis V12-es motor, amelynek legnagyobb teljesítménye 515 lóerő 7250-es percenkénti fordulatszámon. Ezzel a teljesítménnyel a jármű 325 km/h végsebességre képes, és 4,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, így gyorsulásban újra versenyre kelhet a Porsche 911 Turbóval.

 
   
   

Szintén újdonságnak számít a felárért megrendelhető szekvenciálisan kapcsolható hatsebességes váltó, amelyet elsőként párosít a Ferrari V12-es motorral. Természetesen az autó futóművén és fékrendszerén is javítottak, így az 575M adaptív lengéscsillapítókat kapott, az új féknyergekkel és a fékek jobb hűtésével pedig sikerült tovább növelni a fékhatást és csökkenteni a terhelés alatti fékhatás-csökkenést. Áttervezték a műszerfalat is, amelynek középpontjában most a fordulatszámmérő áll.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.