Ha a GM-nek sikerül megvennie a Daewoot, az könnyen legkisebb Opel modell végét jelentheti. A Matiz és az Agila ugyanis házon belüli konkurenciát jelentene egymásnak, amit a GM jelenlegi helyzetében mindenképp el szeretne kerülni. A legfrissebb hírek szerint a GM a Daewoo kisautót részesíti előnyben az amúgy meglehetősen sikeres Agilával szemben. Az ok kézenfekvő: míg az Agila nagyrészt azonos a Suzuki Wagon R+ típussal, csak a hajtásláncban van eltérés, addig a Daewoo kisautó, illetve annak esetleges utódja önálló konstrukció, így fel sem merül a vásárlókban, hogy helyette a Suzuki modellt válasszák.
Az Agila a tavalyi évben sikeresebb volt, mint a Daewoo Matiz, annak ellenére, hogy ez utóbbinak az ára kedvezőbb: a kis Opelből 84.000, míg a Matizból 70.000 kelt el. Hosszabb távon érdekes kérdéseket vet fel a Daewoo felvásárlása, hiszen nem tudni, hogy hogyan tudják majd kezelni a kisautó-fronton a szintén a GM érdekkörébe tartozó Suzuki és a Daewoo közt kialakuló belső versenyhelyzetet.