Az RC Pikk és az RC Káró a versenytechnikát ötvözi a Peugeot szériamotorjaival. A két autó csak színében és a beléjük épített motorban különbözik: a fekete RC Pikk hátuljába egy kétliteres 180 lóerős benzinmotor került, míg az RC Kárót pirosra fényezték, és a Peugeot 2,2 literes részecskeszűrős HDi motorjának 175 lóerős változata hajtja, hatsebességes elektrohidraulikus működtetésű szekvenciális váltón keresztül.
A 4,3 méter hosszú, 1,8 méter széles és mindössze 1,15 méter magas sportkocsik alapjául egy szénszálas műanyagból készült önhordó vázszerkezet szolgál, hasonló a Le Mans versenykocsikban használthoz, amelyet nagy szilárdságú acélból készült bukókeret egészít ki. Ez a felépítés igen nagy karosszéria-merevséget eredményez, ami jótékonyan hat az autó úttartására is. Gyors haladásnál egy hátsó légterelő is segít úton tartani az autót, amely 40 mm-t képes elmozdulni vízszintes irányban a sebességtől függően. Emellett az autók kialakítása olyan, hogy még a légterelő legalsó állásában sem termel felhajtóerőt a karosszéria.
A futómű kialakítása is a versenysportból lehet ismerős, a kettős kereszt-lengőkaros rendszer precíz vezethetőséget biztosít az autónak. Az autó viseli a legújabb Peugeot arculat minden fontosabb ismertetőjegyét: a merészen metszett első fényszórókat, a jellegzetes ágaskodó oroszlánt elöl és hátul, de a karosszéria merész ívei is a sikeres szériamodellek formavilágát idézik. Persze akad néhány, a gyártótól szokatlan megoldás is, mint a felfelé nyíló ajtók, vagy a hatalmas panoráma-szélvédő, amely kiváló kilátást biztosít.
Az autók alig több, mint 900 kg-os súlyát meglehetősen dinamikusan mozgatják a széria-közeli motorok: a gyári adatok szerint mindkét autó 6 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h sebességre, végsebességük pedig 230 km/h. Az egyetlen számszerűsíthető különbség a Pikk és a Káró közt a fogyasztás: a benzinmotoros változat 7,7, míg a dízeles mindössze 4,9 liter üzemanyagot fogyaszt vegyes üzemben 100 km-en.