![]() |
|
![]() |
![]() |
Genfben állították ki a Daihatsu benzin-elektromos kisautó prototípusát, amely a japán cég egyik első próbálkozása egy minden eddiginél kedvezőbb fogyasztású és alacsonyabb károsanyag-kibocsátású jármű megalkotására. Erre utal az UFE formája is, amely leginkább a 90-es évek fogyasztási rekorder prototípusainak - amilyen a Renault Vesta, vagy a Citroen ECO 2000 - vonalvezetésére emlékeztet: a végletekig egyszerűsített és különlegesen áramvonalas csonka cseppalak. Az autó hajtásáról egy elektromotor és a Daihatsu kis fogyasztású 660 köbcentis motorja együttesen gondoskodik.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Sajnos az autó konkrét adatait egyelőre nem ismerjük, de valószínű, hogy hamarosan több hasonló prototípussal is találkozhatunk majd a világ autókiállításain, mivel a Daihatsu már bejelentette, hogy a Toyotával közösen a sorozatgyártású kisautókban használható hibridhajtás kifejlesztésén munkálkodik.
