A Honda szakít a hagyományokkal, már ami zászlóshajójukat, a Legendet illeti. Az új nagyágyú valódi luxusautónak készül, új fejlesztésű V8-as motorral, és a japánoktól szokatlanul hátsókerék-meghajtással.
A korábbi Legend típusok V6-os motorja, és elsőkerék-meghajtása a célnak ugyan tökéletesen megfelel, sőt az amerikai piacon igen jól szerepel a típus, ám a hagyománykedvelőbb japán és európai piacokon - az Legend elismert kényelme és minősége ellenére - éppen alacsony presztízsértékű műszaki megoldásai miatt nem lett igazán népszerű. A Hondának ez lesz a második orrmotoros hátsókerék-hajtású modellje - az első az igen sikeres S2000 típus - melytől a típus eladásainak drasztikus növekedését várják.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)