Fiatalos modelleket dob piacra a DC

2002.04.04. 13:43

 
   
   

A döntéshozók igent mondtak a Jeep Compass és a Dodge M80 gyártására. A két Detroitban bemutatott tanulmányautó, amely elsősorban a legfiatalabb generáció igényeit igyekszik kielégíteni, igen pozitív fogadtatást kapott mind a szaksajtó, mind a közönség részéről. A döntést azonban nem a jó kritika alapozta meg, hanem az a felismerés, hogy a cégnek nagyobb szüksége van a fiatal vásárlókra, mint valaha. Az átlagos Chrysler vásárló ugyanis 54 éves, míg a Jeepnél ugyanez a szám 48, a Dodge esetében pedig 47. Az új modellekkel a következő demográfiai hullám csúcsát jelentő "milleneumi" generációt célozza a DaimlerChrysler, akik durván 2007-ben lépnek "autóvásárló korba".

 
   
   

Mind az M80, mind a Compass ideálisnak látszik a feladatra: viszonylag alacsony, 12-17.000 dolláros ár, friss koncepció és számos izgalmas megoldás jellemzi az autókat, így bizonyára felkeltik majd a fiatal generáció figyelmét. A két típus végleges változatai várhatóan 2004-2005 körül kerülnek gyártásba.