Az eddigi tapasztalatok szerint a Mini Cooper kelendőbb, mint az egyszerűbb Mini One. A BMW eladásokért felelős vezetője, Michael Ganall szerint eredetileg úgy gondolták, hogy a vásárlók 60 %-a dönt majd a Mini One mellett, és mintegy 40 %-uk választja a Coopert. "Az arány éppen fordított" - mondta Ganal. "A legtöbben az erősebb motorral és sok extrával rendelik meg az autót. Egy átlagos Mini vásárló legalább 20.000 eurót költ az autójára." Ez annyit jelent, hogy a 16.400 eurós Mini Cooperhez még több mint 3.000 eurónyi extrafelszerelést rendelnek meg. A Mini Cooper S persze változtatni fog az arányokon. A 163 lóerős feltöltős motorral felszerelt autó Ganal szerint a vásárlók 20 %-át vonzza majd, míg a Cooper 50, a One pedig 30 %-kal részesedhet az eladásokból. Egyelőre úgy tűnik, a Mini megfelelő fogadtatásra talált a vásárlók körében: tavaly ősztől az év végéig csaknem 25.000 Mini talált gazdára, míg az idén már az első két hónapban 15.762 autót értékesítettek, így valószínűleg már az idén sikerülhet hihasználni az Oxfordi gyártelep évi 100.000 darabosra méretezett kapacitását.