BMW M3 CSL: tanulmányból szériaautó?

2002.04.26. 11:44

 
   
   

A BMW egyes európai kereskedői már előrendeléseket vesznek fel az M3-as könnyített változatára. Az autógyártó a CSL tanulmány bemutatójakor még azt hangoztatta, hogy a szériakivitelnél kb. 200 kilóval könnyebb autó nem kerül sorozatgyártásba. Arról egyelőre nem tudni, hogy a tavaly Frankfurtban kiállított autó és a szériaváltozat között mekkora lesz az eltérés, de a sorozatváltozat valószínűleg sokkal kevésbé lesz radikális, mint a tanulmány: nem spórolják ki az autóból a légzsákok és az elektronika egy részét, azaz a súlycsökkenés csak 100 kg-ra tehető, és a motor eredetileg 20 lóerős teljesítménynövekedéséből is csak a fele marad. Ami viszont nagy valószínűséggel megmarad, az a spártai belső tér hátsó ülések nélkül, látványos szénszálas műanyag betétekkel, valamint a 19 hüvelykes keréktárcsák és a 450 mm-es féktárcsák, így a sorozatgyártású CSL még így is jobban autózható marad, mint a nagysorozatú változat. Hogy mindezért megérné-e kiadni a mezei M3-as áránál mintegy 5300 euróval (1,3 millió forinttal) többet, azt döntse el ki-ki maga...

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.