![]() |
|
![]() |
![]() |
Úgy hírlik, mégsem kerül gyártásba a VW szupersportkocsi, viszont egyre többet hallani egy kisebb Bugatti modellről, amely a Lamborghini L140/Audi RSR vonalat folytatná. A Nardo végzetét a magas gyártási költségek mellett állítólag a homályos piaci pozíció okozza: talán a döntéshozók is rájöttek, hogy milyen nehéz Volkswagen néven elfogadtatni egy sportkocsit. Emellett ott van a Bugatti, a Lamborghini, a Bentley és az Audi, amelyek sokkal alkalmasabb nevek egy ilyen kaliberű gép terjesztésére, és tervezik is hasonló autók bemutatását. A legújabb hírek szerint ráadásul már a Bugattinál is dolgoznak egy kisebb modellen, amely kiegészíthetné a teljesítményben és árban is a csúcsokat döngető 1001 lóerős EB 16.4 Veyron modellt. Az újdonságról egyelőre elég kevés információ szivárgott ki, még azt sem tudni, hogy pontosan milyen motor kerül az autóba.
![]() |
|
![]() |
![]() |
Egyesek úgy vélik, hogy a Veyron W16-osának gyengébb, netán turbófeltöltő nélküli változata, mások viszont a Bentley által az MSB-hez fejlesztett W12-es turbómotor erősebb kiadására voksolnak. Azt viszont mindenki biztosra veszi, hogy a kisebbik Bugatti még így is erősebb lesz, mint bármelyik Lamborghini vagy Audi szupersportkocsi. Várható teljesítményét 800 lóerőre saccolják, így ez a modell is könnyedén túlszárnyalja majd a 320 km/h sebességet, és gyorsulása is ennek megfelelő - 3 másodperc körül 0-ról 100-ra - lesz. Azt egyelőre még megsaccolni sem merte senki, hogy az új Bugatti modell mikor mutatkozhat be, mi azonban megkockáztatjuk, hogy erre még legalább két-három évet várnunk kell.
