A többi nagy autógyártóval ellentétben a japán cég nem tervezi hátsókerék-hajtású V8-as luxusautók gyártását. A hivatalos indoklás szerint egy ilyen nagykocsi már nem férne bele a Honda környezetvédelmi elképzeléseibe, sokan azonban úgy vélik, hogy a cég nem akar belevágni egy ilyen költséges vállalkozásba. A Honda fejlesztőközpontjának főmérnöke, Tomoyuki Sugiyama szerint amúgy sincs szükségük rá, hogy nagyobb motorokat készítsenek. Honda képes V6-os motorjait eléggé erősre készíteni, hogy felvegye a versenyt a nyolchengeresekkel, és legalább olyan sportossá tenni elsőkerék-hajtású autóit, amilyenek a konkurencia hátsókerék-hajtású modelljei." mondta Sugiyama, majd hozzátette, hogy pusztán a cég filozófiája akadályozza meg őket abban, hogy akár V12-es motorral felszerelt luxuscirkálókat készítsenek. A főmérnök szerint az elsőkerék-hajtás azért is előnyösebb, mert csúszós úton jobb tapadást biztosít, és könnyebb konstrukciót eredményez, ugyanakkor korábbi hátrányait mára teljesen sikerült kiküszöbölni. A Hondának jelenleg csak két hátsókerék-hajtású modellje van, a középmotoros NSX és az S2000 roadster, legnagyobb motorja pedig a Legend 3,5 literes V6-osa. Elemzők szerint elsősorban az amerikai piacon arathatna sikert egy nagy V8-as típus, amely nélkül a Honda háttérbe szorulhat a luxusautók piacán.