Az MG-Rover ma bejelentette, hogy megújítja a
Rover 75-ön alapuló sportosabb
ZT szériát. A
legfontosabb újítás a Rover modellekből már ismert kétliteres CDT
közös nyomócsöves befecskendezésű dízelmotor bevezetése.
A ZT ezzel a116 lóerős motorral nem képes igazán sportos
teljesítményekre: gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra több mint 11 s,
végsebessége pedig 193 km/h. Ezt ellensúlyozandó az autó
átlagfogyasztása vegyes használatban 5,6 liter, és igen alacsony
károsanyag-kibocsátás jellemzi.
A másik jelentős változás a sportos futómű lágyabbra
hangolása. A viszonylag jól sikerült beállítás ugyanis elriasztotta
a kényelmesebb vásárlók egy részét,
sokak számára túl feszesnek bizonyult. Akiknek a korábbi
beállítások tetszettek jobban, az MG-Rover sportfutómű elnevezéssel
extraként kínálja majd az eddig használt feszesebb hangolású
futóműelemeket.
Emellett a limuzin változat alapváltozatain az eddigi hátsó
szárnyat egyszerűbb, kevésbé hivalkodó légterelő váltja fel, amely
állítólag szinte ugyanazt a leszorító erőt biztosítja. További
fejlesztés, hogy 20 új színnel bővítették a ZT színválasztékát,
amelyek között néhány különleges lumineszkáló fényezés is
található.