Akár 160 lóerős is lehet a ZR alapú
haszonjármű. Az MG Express nevű modell, amely a letakart hátsó
ablakokat és a hiányzó hátsó üléssort leszámítva gyakorlatilag
azonos a ZR modellel, három motorváltozattal készül: az alapmodell
a jól ismert 103 lóerős 1,4 literes K sorozatú benzinmotort kapja,
a következő változatot kétliteres 101 lovas L sorozatú
turbódízellel szállítják, míg a leggyorsabb,
az Express 160 ugyanazt az 1,8 literes 160 lóerős változó
szelepvezérlésű motort kapja, mint az MG TF vagy a ZR
csúcsváltozata. Ezzel a 480 kg terhelhetőségű és 979 liter
befogadóképességű modell csomagok nélkül akár 7,4 másodperc alatt
elérheti a 100 km/h sebességet és gyorsulhat akár 210 km/h-ig is,
de valószínűleg megpakolva is képes állva hagyni a legtöbb ma
kapható áruszállítót.
Kevésbé sportos árukihordók számára a cég kínálja ugyanezt a típust Rover jelvénnyel is CDV néven, ebbe a 101 lovas dízel mellett egy 84 lóerős 1,4 literes egység kerülhet.
A valóban költségérzékeny vállalkozók között
valószínűleg
ez utóbbi modell lesz a népszerűbb, hiszen már nettó 7.072
fontos alapáron megvásárolható lesz, míg a legolcsóbb MG 8.264
fontba kerül, a 160 lóerős változatot pedig nettó 11.468 fontért
árusítják majd. Ennek ellenére biztos akad majd néhány benzinnel
beoltott brit, aki szívesen költ majd rá, hogy
munka közben is élvezhesse az MG Express által nyújtott
vegytiszta GTI-élményt...