Az átalakulás nem látványos, kívülről mindössze a magasabb
csomagtérfedél árulkodik arról, hogy a 2004-es felújítás után készített
modellt látjuk-e.
Kicsit áthangolták az első futóművet, szélesebb lett az utastér,
ABS-t és légzsákokat kapott az autó, a motortérbe pedig bekerült a BMW
4,4 literes, V8-as Valvetronic motorja, 328 lóerővel. Az átalakításra 2
millió fontot költött a Morgan, de az autó most már egyaránt megfelel
az amerikai és az európai biztonsági előírásoknak, ami jótékony
hatással lehet az eladásokra.
Mindeközben a Morgan másik modellje új motort és nevet kapott,
mostantól 222 lóerős háromliteres, Ford V6-os hajtja, és Roadsternek
hívják. A cég közeli források pedig egy, ezen a V6-oson alapuló közúti
forgalomra is alkalmas, de igazán pályán kihasználható rakéta
megépítéséről pletykálnak...