Fluence néven mutatott be új négyüléses koncepció sportautót a
Renault. Az autó tanulmányhoz méltóan szokatlan vonalakat és érdekes
formákat vonultat fel, és valószínűleg sohasem kerül sorozatgyártásba.
Az autó 4,6 m hosszú, 1,89 m széles és 1,39 m magas.
A túlnyúlások rövidek, a 2,75 m hosszú tengelytáv négy kényelmes
ülőhely kialakítását tette lehetővé. A Fluence kasztnijának tömege 1500
kg, amit az Euro-4-es szabványt teljesítő - feltételezhetően a Nissan
350Z-ből származó - 3,5 literes V6-os motor 6,5 másodperc alatt képes
100 km/h-s sebességre gyorsítani, 280 LE-s maximális teljesítményének
köszönhetően.
A 22-es méretű kerekek közül az elsőket hajtja a hatsebességes
automatán keresztül a motor, de mivel az autót úgyse fogjuk vezetni,
emiatt nem nyavalygunk.
Az autónak a külső dizájnon kívül is vannak érdekes pontjai: a felfelé,
előre csúszva nyíló csomagtérajtó, valamint a Recaro-ülések, melyeknek
hát- és oldalpárnái levegővel fújódnak föl a bennük helyet foglalók
legnagyobb kényelmére, ráadásul az ajtóba épített könyöktámaszokat is a
legmegfelelőbb helyre lehet állítani.