Bukás a Cadillac BLS?

2006.06.16. 12:21

Mélyen a várakozások alatt teljesít az Európába szánt Cadillac, legalábbis egy svéd lap információi szerint.

A Saab 9 3-as testvérmodelljéből az áprilisi bemutató óta az egész kontinensen nagyjából 400 példány fogyott, ami annyit jelent, hogy ha nem változik az érdeklődés, akkor a tervekben szereplő 7-10 ezer helyett az idén legfeljebb 1500 autó találhat gazdára. Az új típus harmatgyenge szereplése ugyan meglepő, de nem megmagyarázhatatlan. Úgy tűnik, a potenciális vásárlók egyelőre alig tudnak a létezéséről, a Cadillac-rajongóknak viszont túl kicsi a BLS.

Mindezen nagyon sok reklámmal talán lehetne segíteni, hiszen a Cadillac márkanév azért mindenkinek ismerős, bár kérdéses, hogy a marketinghadjárat valóban megérné-e a GM-nek jelenlegi, kétségbeejtő anyagi helyzete mellett, vagy egyszerűbb lenne lemondani arról az egyébként is túl ambíciózusnak látszó tervről, hogy az amerikai luxusmárkát Európában is eladhatóvá tegyék.