Európában tesztelik a BMW X6-ost, ahol pedig prototípust tesztelnek,
ott kémfotós is mindig akad. A tesztpéldány hamisan otromba farrésze
valójában egy kupészerű, döntött hátsó falat takar. Az X6-os ellenfele
a Range Rover Sport lesz, és ugyanúgy a BMW spartanburgi üzemében
fogják gyártani, mint az X5-ös terepjárót. Nem csapatszállító eszköznek
szánják, mivel az X6 mindössze négyszemélyes, ezt a szerepet meghagyják
az X5-nek, és a valamikorra várható V5-ös buszlimuzinnak.
A farrészen a Z4 roadsterre emlékeztető vonások lesznek láthatók,
míg az orrkialakítást úgy oldják meg, hogy egyszerűen
megkülönböztethető legyen a terepjárótól. A 2008-ban piacra kerülő
modellnek sokkal kisebb lesz a hasmagassága, mint az X5-nek, de
valószínűleg ugyanazt az XDrive négykerék-hajtási rendszert és
ugyanazokat a motorokat kapja. Elég valószínű, hogy M-változatot is
készítenek majd belőle.