A Fiat megmutatta az új 500-ast

2007.03.21. 11:31

Az új kisautó honlapján tettek közzé néhány fotót, amelyen már a sorozatgyártásra kész változat szerepel.


Galéria - kattintson a képre

Ahogy eddig is sejteni lehetett, az 500-as külsőre csaknem megegyezik a 2004-es Trepiuno tanulmánnyal, csupán néhány apróság változott. A lökhárítókra krómszínű díszlécek kerültek, változtattak a lámpák felépítésén, és a kilincsek kialakításán is, de a formaterv lényegében változatlan maradt. Belül elsősorban az ülések kialakítása változott, elhagyták a tanulmány érdekes csomagtérbővítő rendszerét, így hátul is teljes értékű üléseket találunk. Emellett a műszerfal is teljesen átalakult. A váltókar a középkonzolra került, akárcsak a Panda esetében, a műszerfal teljes szélességében végighúzódó krómkeretes, vörös betét pedig látványos kontrasztot alkot a világos kormánnyal és kezelőszervekkel, illetve a sötétszürke háttérrel.


Galéria - kattintson a képre

Sajnos az 500-as műszaki megoldásairól egyelőre nem árultak el semmit, így azt sem tudjuk, hogy a 900 köbcentis kéthengeres turbómotorról szóló pletykák igazak-e. Ugyanakkor már semmi kétségünk afelől, hogy a Fiat kínálatban nem az 500-as lesz a legolcsóbb modell. Az autó alapára állítólag 10 ezer euró körül lesz, azaz drágábban kínálják, mint a Pandát, bár még így is ez lesz a legolcsóbb múltidéző kisautó a piacon.

Az új 500-ast hivatalosan július 4-én, a legendás előd bemutatójának ötvenedik évfordulóján leplezik le, két hónappal előbb, mint ahogy korábban tervezték, bár egyáltalán nem biztos, hogy addigra marad még olyan információ, amelyet valamilyen formában ne szivárogtatnának ki.