Hírek

Plágium az új F1 logó?

6 órája Módosítva: 2018-01-17 17:55
0

Tavaly novemberben mutatták meg a Formula-1 új jelvényét. Sok fantázia nincs benne, ezért sokan mondták, hogy a régi jobb volt, de ez önmagában aligha lenne elég, hogy a versenysorozat szervezői meggondolják magukat. A 3M tiltakozása viszont meghátrálásra késztetheti őket.

f1 futuro
Távolról sincs vége, olvasson még

Új Škoda jön, a Kamiq

7 órája Módosítva: 2018-01-17 16:57
0

A cseh gyártó újabb aszfalt-terepjárót tesztel, méghozzá leplezetlenül – legalábbis erre utalnak a kínai oldalakon felbukkant fotók. A Kamiq néven emlegetett modell lényegében egy megnyújtott Karoq, átdolgozott orr- és farkiképzéssel, és viszonylag kis motorral.

Távolról sincs vége, olvasson még

Már biztos: nem kapjuk meg az új Volkswagent

10 órája Módosítva: 2018-01-17 14:00
0

Már korábban is hallottunk olyan pletykákat, amelyek szerint a Volkswagen Jetta európai bevezetését megspórolná a gyártó, de az újdonság láttán egy pillanatra elbizonytalanodtunk. Ez a Jetta más fazonú, bátrabb formatervű, mint az elődei, így talán lenne esélye Európában is, a Golf és a Passat közti átmenetként. Ám a gyáriak máshogy gondolták, és lehet, hogy nekik lesz igazuk.

Távolról sincs vége, olvasson még

Könnyedebb lett a Hyundai Veloster

11 órája Módosítva: 2018-01-17 13:44
0

A Veloster ugyan nem hozta azt az átütő sikert, amit vártak tőle, de a Hyundai mégsem mondott le róla. Inkább átdolgozták a külsejét, és elkészítették az N jelű, igazán gyors kivitelt, amely Észak-Amerikában ugyanazt a szerepet töltheti be, mint az i30 N Európában.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az Opel kihagyja az év legfontosabb autószalonját

12 órája Módosítva: 2018-01-17 11:07
0

Eddig elképzelhetetlen lett volna bármelyik nagyobb európai autószalon az Opel jelenléte nélkül, de a tulajdonosváltással ez is változik. A Genfi Autószalonon hiába keressük majd a német márka standját.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Fiat-vezért továbbra sem izgatja a villanyautó

17 órája Módosítva: 2018-01-17 07:00
0

Nem adják el a Jeepet és továbbra is inkább távolról figyelik a villanyautósítást – ezekről beszélt a Fiat-csoport vezére, Sergio Marchionne Detroitban. 

marchionne fiat
Távolról sincs vége, olvasson még

Frissült a Jeep Cherokee

tegnap, 19:33 Módosítva: 2018-01-16 19:36
30

Enyhén átszabott külsővel és egy új motorral ejtette meg a Cherokee ráncfelvarrását a Jeep. Detroitban debütált a szabadidő-autó amerikai piacos változata.

Távolról sincs vége, olvasson még

Túltolt jövővárás: a Nissan szerint ilyen a jövő SUV-ja

tegnap, 17:31 Módosítva: 2018-01-16 17:39
85

Futurisztikus SUV-tanulmánnyal ment a Nissan a Detroiti Autószalonra. Kilincsmentes, ujjlenyomattal indítható koncepció lett az Xmotion Concept, ami akár a jövő SUV-jainak előképe is lehet.

Távolról sincs vége, olvasson még

Óriási pénzt költ villanyautókra a Ford

tegnap, 15:37 Módosítva: 2018-01-17 08:23
44

A korábban emlegetett keret több mint duplájáról beszéltek a Fordnál: 11 milliárd dolláros (2700 milliárd forint) fejlesztési keretből lesz tekintélyes hibrid- és villanyautós flottája a márkának 2022-re. 

ff-420A6511
Távolról sincs vége, olvasson még

Mustangot Bullitt-stílusban valaki?

tegnap, 13:44 Módosítva: 2018-01-17 11:07
132

Idén ötvenéves a Ford valaha volt talán legsikeresebb filmes szereplése. A 1968-as Bullitt óriásit lökött a Mustang népszerűségén, nem csoda, hogy már a harmadik megemlékező kiadás készíti neki a márka. 

Távolról sincs vége, olvasson még

Ne várd tovább, itt van a vadiúj G Merci!

tegnap, 10:37 Módosítva: 2018-01-16 10:40
303

A karakter maradt, a forma se sokat változott, a belsőről viszont ordít, hogy vége egy nagy korszaknak – közel három évtized után megjött a teljesen új G osztály. Íme, ő itt már az új generáció.

Távolról sincs vége, olvasson még

Unalom helyett a sötét oldal

tegnap, 06:04 Módosítva: 2018-01-17 06:54
2

Az Avalon olyasmi, amit Európában még nehezebb megérteni, mint Észak-Amerikában, ahol kínálják. Egy tömegmárka nagy, agyonextrázott luxusmodellje, amely kívülről nem sokkal több, mint egy kicsit másképp szabott Camry. Ám úgy néz ki, most megpróbáltak változtatni a recepten: rettenetes Darth Vader-pofával és az autó oldalára feldobált élekkel törték meg az unalmat, ami eddig az Avalon egyetlen ismertetőjegye volt.

Távolról sincs vége, olvasson még

LF-1: Lexus, határok nélkül

január 15., 18:00 Módosítva: 2018-01-16 21:02
68

Az LF-1 Limitless tanulmány egyelőre csak formatanulmány, de nem nehéz belelátni a Lexus következő luxus-terepjáróját. Ha valóban ilyen lesz az LX utódja, az a hagyományokkal való teljes szakítást jelenti, méghozzá olyan szakítást, ami új híveket szerezhet a Toyota luxusmárkájának.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jól felnőtt a VW Jetta

január 15., 16:27 Módosítva: 2018-01-16 19:35
155

Leleplezték a Volkswagen kompakt szedánjának következő generációját, bár már a leírás sem illik pontosan az új modellre. Nem kérdés, hogy ez minden idők legérdekesebb Jettája, és bár ezzel még nem állítottunk sokat, egyértelmű, hogy a németek semmilyen eszköztől sem riadnak vissza, hogy visszaédesgessék az elmúlt bő két évben elveszített amerikai vásárlókat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elhunyt a legendás amerikai

január 15., 15:25 Módosítva: 2018-01-16 19:35
55

Daniel Sexton Gurney, vagy ahogy mindenki ismerte, Dan egyike volt azon keveseknek, akik maradandó nyomot tudtak hagyni a gyorsasági autóversenyek világában, versenyzőként és csapattulajdonosként egyaránt. Tegnap, 86 évesen hagyta itt ezt a világot – vagy ahogy a felesége által kiadott közlemény fogalmaz, egy utolsó mosollyal az arcán elhajtott az ismeretlen felé.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ötven év állás után újra járhat az ős Land Rover

január 15., 08:45 Módosítva: 2018-01-17 13:37
61

Idén lesz hetven éve, hogy bemutatkozott a világnak a Land Rover. A britek három terepjárót vittek az 1948-as Amszterdami Autószalonra, annak a három prototípusnak hányatott sorsú egyike kap most teljes restaurálást.

Távolról sincs vége, olvasson még

Intelligens szervokormányt fejleszt egy szigetszentmiklósi vállalkozás

január 14., 16:37 Módosítva: 2018-01-15 18:09
201

Közel 400 millió forintból, 191 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatással fejleszt nagyméretű haszongépjárművekbe beépíthető intelligens szervokormányt a Draspó-Tempo Kft. szigetszentmiklósi üzemében – írja az MTI.

332839 highres 017-img-HiRes-12304-079-
Távolról sincs vége, olvasson még

Külön bemutatótermet kaptak az autóra vágyó szaúdi nők

január 14., 13:59 Módosítva: 2018-01-17 13:59
79

Ahogy várható volt, a tiltás feloldása megkavarja a szaúdi autópiacot. Azután, hogy tavaly bejelentették, 2018-tól nők is vezethetnek autót az arab országban, rögtön jöttek a nőket célzó hirdetések. Már külön kereskedést is nyitottak nekik.  

szaud-arabia
Távolról sincs vége, olvasson még

Legendák taposták, most ötvenmilliót érhet

január 14., 07:24 Módosítva: 2018-01-15 18:09
297

Ha a Subaru márkát és a ralit egy mondatban említjük, legtöbbünknek kétségkívül az Impreza versenyautók ugranak be. Most azonban egy Legacy kerül kalapács alá, amelyet igazi ralilegendák hajtottak az évek során.

Távolról sincs vége, olvasson még

Igazán bitang a Subaru sportszedánja

január 13., 16:03 Módosítva: 2018-01-16 19:36
679

Bár az utóbbi időben nem a legvagányabb és legmegnyerőbb formatervekkel hozakodtak elő, a Subaru dizájnerei a tavaly őszi Tokyo Motor Show-n azért megmutatták: tudnak, ha akarnak. Akkor leplezte le ugyanis a japán gyártó a Viziv Performance Concept tanulmányt, amely egy igen tisztességesen sikerült sportszedán volt. Most ugyancsak a japán fővárosban, de egy másik Tokiói Autószalonon (Tokyo Auto Salon, nem keverendő a Tokyo Motor Show-val) bemutatták a felhergelt kivitelt is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezer lóerős szörnyet mutat a Toyota

január 13., 13:00 Módosítva: 2018-01-16 19:36
138

Brutális szupersportkocsi-tanulmányt mutatott be a Tokiói Autószalonon a Toyota. A GR Super Sport névre keresztelt ezer lóerős szörnyeteg Le Mans-i technikát használ. Az persze messze nem újdonság, hogy a versenysportból szivárognak le technikai megoldások utcai autókba is, de az utóbbi időben mintha néhány gyártó azt tekintené kihívásnak, hogy mennyire tudja közel vinni a csúcstechnikát a közúti használathoz. Ott van például a Mercedesnél a Forma-1-es turbómotorral szerelt Project One, az Aston Martinnál meg a Red Bull Racinggel közösen fejlesztett Valkyrie.

Távolról sincs vége, olvasson még

Q Inspiration: az Infiniti jövője?

január 13., 09:10 Módosítva: 2018-01-17 07:00
32

Pár nappal karácsony előtt tette közzé az első részletfotót készülő tanulmányautójáról az Infiniti. Akkor még igazán titokzatosak voltak, a modell nevét sem voltak hajlandók elárulni. Most viszont lehullt a lepel, legalábbis már egész alakos képeket láthatunk az autóról. Sőt, a név is kiderült.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ezzel küzdene a Volvo a hatótáv-para ellen

január 13., 00:45 Módosítva: 2018-01-16 19:36
59

A Volvo volt az egyik első gyártó, amely bejelentette, hogy 2019-től minden eladott autójukban lesz elektromos motor. A közeli jövőben még több elektromos fejlesztést terveznek, ám hosszútávon a hidrogén cellában látják a megoldást.

420A2304
Távolról sincs vége, olvasson még

Corvette V8 nélkül? Lassú így sem lesz

január 12., 15:17 Módosítva: 2018-01-16 06:15
74

Éppen zajlik a Consumer Electronics Show (CES) vagyis a legnagyobb éves tech kiállítás. A legtöbb cég szoftverekkel, hardverekkel, vagy különböző szórakoztatóelektronikai eszközökkel jelenik meg, viszont mivel az elektromosság egyre inkább teret nyer az autóiparban, egyre több autós vonatkozású kiállító. Itt van például a Genovation nevű műhely elektromosra átépített Corvettje.

Távolról sincs vége, olvasson még

Jön a világ legnagyobb féke

január 12., 12:20 Módosítva: 2018-01-16 06:15
150

A Bentley Bentaygától sokan visszahőköltek, amikor megjelent, hiszen még a Bentley eleve drabális autóit is négyzetre emelte. Szép-nem szép, megtalálta a közönségét, hiszen a cégre jellemző féktelen luxust kínálja, csak immáron divatos terepjáró formában. 

Távolról sincs vége, olvasson még