Cigánykerék 2. rész: Lapjával, de hogyan?
Rögtön az elején szögezzük le: háromrészes sorozatunkban bizony óhatatlanul is olyan dolgokat említünk, melyek így vagy úgy, de illegálisak és tiltva vannak. Senkit nem akarunk rábeszélni semmire, senki elé nem állítunk követendő példát, sőt, ne csinálja ezt senki, hiszen veszélyes.
Rendhagyó vezetéstechnikai sorozatunk első részében kinevezett szakértőnk, Varga Cigány Zoltán felsorolta a csapatós autó minden főbb ismérvét, így itt az ideje, hogy megmutassa, hogyan is kell ezt csinálni. Persze egyáltalán nem mindegy, hogy mivel: hegesztett difi? Utcai autó nagy teljesítménnyel- és kerékkel vagy egy klasszikus, erre megépített Lada? Netán profi versenyautó?
Ha lemaradt volna
Az első részről, akkor erre a linkre kattintva megnézheti!
Három különböző autó, három külön világ, mégis van bennük közös. És nem csak a pilóta az. Vajtu Zsolt barátunk szlalom-ezerkecskéje messziről jött, de ismerjük már jól ezt a brigádot, nekik nincs lehetetlen. Turcsányi Peti MX-5-ös Mazdájával pedig találkozunk még, mert érdekfeszítő kis darab, ráadásul legálisan tuningolt Németországban és önmagában a harc a hazai bürokráciával is megér egy misét. Köszi, srácok! Arról pedig majd talán egyszer, egy jó sör mellett elbeszélgethetünk, hogy mennyire más az, amikor egy raliversenyző mellett utazik az ember a hosszirányra merőlegesen, mint az, amikor egy driftre épített autóval és egy drifterrel. Nagyon nem ugyanaz, elhihetik.
De most már engedjük át magunkat a produkciónak, melynek végén - és ezt fontos leszögezni - senkiben sem maradt sem sértődöttség, sem rosszkedv. Mert lehet ezt vidáman és görcsmentesen is csinálni, csak a jó társaságot kell hozzá megválasztani. Hamarosan érkezik a harmadik rész is!