BMW 530d: 1,2 millió kilométer, egy tulaj, tizenhét év

2018.04.11. 06:19 Módosítva: 2018.04.11. 08:47

Sokat játszunk majd együtt Pollák Tamással, az egyik független BMW-szerviz tulajdonosával. Tamás huszonöt éve szereli a márka autóit, és elég karakteres véleménye van arról, mit érdemes venni és mit jobb elkerülni a bajorok autói közül. Ezúttal a Polltom szerviz büszkeségéről lesz szó, egy 2001-es 530d-ről.

Egyre jobban izgat, mitől lesz igazán tartós egy autó, és miért gondolják mégis tömegek, hogy 200 ezer kilométer és tíz év után bármibe ülünk, hamarosan jó barátunk lesz a tréleres. Néhány napja elmentem az egyik független budapesti BMW-szervizbe, hogy találkozzam a műhely egyik aranykártyás ügyfelével, Tiborral és autójával egy 2001-es BMW E39 530d-vel.

Az autó nem szép, itt-ott látszik rajta, hogy bolygóközi távolságokat tett már meg. A kilométerszámláló 999999-nél megállt, de az ötös csak megy és megy. Íme kézműves sorozatom, a Műhelypornó első epizódja, és benne az összes titok, ami örök életűvé teheti az utolsó klasszikus BMW-t. 

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.